نمایشگاه صنایع‌دستی ویژه نوروز در بهمئی برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بهمئی از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی ویژه نوروز در ورودی مرکز این شهرستان خبر داد.

 به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجتبی صلاحی نژاد امروز ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۲ در نشست کارگروه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بهمئی، گفت: آمادگی کامل بین دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی فراهم است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بهمئی بیان کرد: برگزاری جشن‌های فرهنگی مذهبی متناسب با ایام نوروز و ماه رمضان، نظارت و بازرسی از مرکز خدمات‌دهی به گردشگران از مصوبات مهم ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهمئی بوده است.

 دبیر اجرایی ستاد هماهنگی خدمات سفر در شهرستان بهمئی بیان کرد: امکانات لازم برای اسکان میافرین و گردشگران نوروزی در جاذبه‌های گردشگر پذیر این شهرستان فراهم است.

صلاحی نژاد افزود: ساماندهی سرویس‌ها بهداشتی، آبخوری‌ها در برخی از مکان‌های گردشگری و افتتاح اردوگاه‌های گردشگری با حمایت دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ازجمله اقدامات این اداره در راستای پذیرش گردشگران داخلی در ایام نوروز است.

 او ادامه داد: جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهمئی هرساله در ایام نوروز میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخلی از نقاط مختلف کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121700912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha