دوره اول مهارت‌آموزی صنایع‌دستی به سربازان ضمن خدمت اردبیل پایان یافت

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از پایان دوره اول آموزش صنایع‌دستی به سربازان ضمن خدمت خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، توحید دلاورقوام گفت: مراسم پایان دوره آموزش صنایع‌دستی به سربازان ضمن خدمت روز جمعه ۱۸ اسفندماه برگزار شد و اولین دوره مهارت آموزی در حوزه صنایع‌دستی به پایان رسید.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: ارتقای مهارت سربازان ضمن خدمت و ایجاد زمینه‌های اشتغال برای سربازان منقضی از خدمت از توصیه‌های مقام معظم رهبری است که توسط ستاد کل نیروهای مسلح و نهادهای مرتبط اجرا می‌شود و در همین راستا از امسال آموزش صنایع‌دستی نیز در اردبیل وارد چرخه مهارت آموزی سربازان شده است.

او تاکید کرد: در دور اول آموزش صنایع‌دستی به سربازان ضمن خدمت در حوزه چوب و رشته‌های مرتبط با آن تعدادی از سربازان مورد آموزش قرار گرفتند و با آغاز سال آتی این کارگاه‌های آموزشی در دوره‌های بعدی ادامه خواهد داشت.

در مراسم پایان دوره مهارت آموزی سربازان ضمن خدمت از اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل توسط فرماندهی انتظامی استان به منظور برگزاری دوره‌های مهارت آموزی و ارتقای توانمندی‌های سربازان ضمن خدمت قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121800934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha