استانداردسازی کلید واژه اصلی رضایت مهمانان در هتل است

نخستین کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران، عصر روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه به میزبانی هتل لاله تهران برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، نخستین کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران، چهارمین نشست مقدماتی این رویداد ملی، عصر روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه به میزبانی هتل لاله تهران، برگزار شد.

علی همتی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری در چهارمین نشست مقدماتی کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران - فراخوان مقالات گفت: استانداردسازی یکی از کلیدواژه‌های مهم در صنعت هتلداری است و هدف ما از آن، کسب رضایتمندی از مهمانانی است که در مجموعه‌های ما اقامت می‌کنند.

او افزود: مقوله استانداردسازی هنوز جایگاه واقعی خود را در صنعت هتلداری ایران پیدا نکرده است.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری تاکید کرد: قدم‌هایی که برداشته شده تا ما را به سمت ارائه خدمات با ضابطه سوق دهد، می‌تواند به بین‌المللی شدن و ارتقاء تراز خدمات ما در سطح استانداردهای جهانی کمک شایانی داشته باشد.

استانداردسازی کلید واژه اصلی رضایت مهمانان در هتل است

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha