لزوم ارتقای خدمات مورد نیاز مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان بانه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه بر لزوم ارتقای خدمات مورد نیاز مسافران و گردشگران ورودی به این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز تاکید کرد.

به‌ گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، محمد حسینی روز سه‌شنبه ٢٢ اسفندماه ١٤٠٢ در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه ویژه نوروز ١٤٠٣ که با حضور معاون فرماندار بانه و مسئولان دستگاه‌های عضو ستاد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از آمادگی کامل ستاد اجرایی خدمات سفر بانه برای خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران ورودی به این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه گفت: با همکاری دستگاه‌ها عضو ستاد برنامه‌های مختلفی برای استقبال از نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان تدوین و برنامه‌ریزی شده است.

او با بیان اینکه اولویت اسکان مسافران نوروزی با مراکز مجوزدار است، اظهار کرد: در صورت تکمیل ظرفیت تمامی مراکز اقامتی دارای مجوز، مراکز اسکان موقت از جمله مدارس، سالن‌های ورزشی و پارک‌های دارای قابلیت برپایی چادر برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

حسینی افزود: در این جلسه بر استقرار یک واحد نانوایی سیار در محوطه مدیریت جهاد کشاورزی، اختصاص پارکینگ‌های موقت برای استقرار خودروهای گردشگران، نظارت بر مراکز اسکان، پذیرایی و فرشگاه‌های عرضه کالا و موادغذایی، نصب کیوسک‌های اطلاع‌رسانی و راهنمایی گردشگران در ورودی شهر جنب مسجد صلاح‌الدین‌ایوبی، استقرار و آماده‌باش اکیپ‌های هلال‌احمر، شناسایی خانه‌ مسافرهای غیرمجاز و ... با همکاری و هماهنگی اعضای ستاد سفر تاکید شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه یادآور شد: امید است تا قبل از پایان سال با استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود، بیش از پیش در راستای خدمات‌رسانی شایسته و مطلوب به مسافران و گردشگران اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122201313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha