برگزاری جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر شازند مرکزی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شازند از برگزاری دومین جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر شهرستان شازند خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، دومین جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر روز دوشنبه 21 اسفندماه با محوریت نوروز ۱۴۰۳، به ریاست معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی و تعدادی از مسئولان ادارات در سالن جلسات شهید ناصر بختیاری فرمانداری شهرستان شازند برگزار شد. 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شازند در حاشیه این جلسه بر آمادگی و هماهنگی ادارات و تشکیل تیم‌های مشترک نظارتی، اقامتی و صنوف مختلف در راستای اجرای شیوه نامه ستاد خدمات سفر نوروزی که با ماه رمضان مصادف شده است، تأکید کرد.

محمد اتابکی افزود: با همدلی و همکاری ایجاد شده بین اعضای ستاد خدمات سفر قطعا شاهد برنامه‌های متنوع نوروزی با رویکرد ماه رمضان خواهیم بود. 

او اظهار کرد: در این جلسه راهکارهای افزایش ماندگاری و خدمات‌رسانی بهتر به گردشگران و مسافران نوروزی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و ماه رمضان مطرح شد و هر یک از اعضا گزارشی از برنامه‌ها و عملکرد حوزه خود را در خصوص تسهیلات سفر نوروزی ارائه کردند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402122201321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha