آمادگی آموزش و پرورش استان همدان با ۱۲۵ آموزشگاه برای اسکان فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و پروش استان همدان در نوروز ۱۴۰۳، با ۱۲۵ آموزشگاه برای اسکان نوروزی فرهنگیان آمادگی کامل دارد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، رسول شیدایی گفت: ۱۲۵ آموزشگاه با یک هزار و ۲۰۶ اتاق در سطح این استان برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده‌سازی شده است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: این اتاق‌ها شامل ۱۵۵ اتاق ویژه، ۹۰۸ اتاق درجه الف و ۳۴ اتاق درجه ب برای اسکان موقت فرهنگیان ورودی به استان همدان برای نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است. 

او بیان کرد: همچنین ۹ نمازخانه، اردوگاه و سایر مکان‌های اسکان موقت زیرمجموعه آموزش و پرورش استان همدان نیز پیش بینی شده است. 

شیدایی با اشاره به استقبال گسترده مهمانان از خدمات سفر تابستانی آموزش و پرورش استان، خاطرنشان کرد: اجرای طرح ستاد اسکان موقت فرهنگیان از هفته آخر اسفندماه سال جاری آغاز و تا دوازدهم فروردین ماه سال آینده به پایان خواهد رسید. 

مدیرکل آموزش و پرورش همدان افزود: بخش عمده کار ما در ستاد اسکان نوروزی باید به صورت اینترنتی خدمات‌رسانی شود تا مردم نیز در این مسئله معطل و سردرگم نشوند. 

شیدایی یادآور شد: نگاه ما به ستاد اسکان نوروزی نگاه خدماتی و رفاهی است و به هیچ عنوان نگاه درآمدی نداریم، چرا که اعتقاد داریم این مسئله خودش را در بهبود روند تعلیم و تربیت نشان خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122201330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha