صددرصد تعهد اشتغال میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان محقق شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: صددرصد تعهد اشتغال این اداره کل در سامانه اشتغال محقق و عملیاتی شد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، محمدهادی طهرانی مقدم ۲۵ اسفندماه اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه های صادر شده مقرر شده بود تا این اداره کل در سال جاری برای تعداد هزار و ۷۶ نفر اشتغال ایجاد کند که از همان ابتدا پیگیری‌های لازم صورت گرفت.  

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده همکاران تعهد اشتغال این اداره کل صددرصد محقق و عملیاتی و برای اولین بار در طول سه سال گذشته که سامانه رصد ثبت اشتغال ملی فعال شده این مهم به وقوع پیوسته است.  

به گفته طهرانی‌مقدم، ۹۹درصد تعهد اشتغال این اداره کل مربوط به حوزه معاونت صنایع‌دستی و الباقی مرتبط به سایر بخش‌ها بوده که به طور کامل محقق شده است.  

او تاکید کرد: تعهد اشتغال ما در سال آینده نیز عدد هزار و ۸۰ نفر تعیین شده که با قوت بیشتر و با طرح ریزی و تنوع سبد اشتغال اداره‌کل به فضل الهی عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122601746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha