۳۵ واحد صنفی متخلف همدان پلمب شد

رئیس اتاق اصناف همدان گفت: ۳۵ واحد صنفی متخلف همدان به علت بی‌حرمتی به ماه مبارک رمضان، پلمب شد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف این روند تا پایان ماه مهمانی خدا ادامه دارد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، محمد ارغوان روز دوشنبه ۲۸ اسفند با بیان اینکه بنا بر اعلام فراجا هر واحد صنفی سرو غذا با دریافت مجوز می‌تواند در ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید نوروز فعالیت کند، اظهار کرد: واحدهای صنفی که متقاضی سرو غذا در ماه مبارک رمضان و عید نوروز برای ارائه خدمات به مسافران هستند با دریافت مجوز و نصب بنر می‌توانند با رعایت ضوابط و مقررات به فعالیت بپردازند.

رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای مشخص شدن واحدهای صنفی مجوز دار برای سرو غذا انجام شده است، افزود: سرکشی و بازرسی از واحدهای صنفی به صورت مرتب انجام می‌شود و واحدهای صنفی مجاز به گردشگران نورورزی نیز خدمات می‌دهند.

او یادآور شد: بیشتر واحدهای صنفی دارالمجاهدین همدان افراد مومن و معتقد هستند و حرمت ماه مبارک رمضان را نگه می‌دارند.

ارغوان با بیان اینکه اصناف و بازاریان همدان همواره یار و یاور مراجع و از مومنانی واقعی با پیشینه انقلابی هستند تصریح کرد: نباید غیر منصفانه بازار و واحدهای صنفی را مورد اتهام قرار داد.

رئیس اتاق اصناف همدان تاکید کرد: واحدهای صنفی با نصب اقلام تبلیغی وظیفه خطیر امر به معروف و نهی از منکر را انجام می‌دهند و مردم روزه‌دار و مومن و انقلابی همدان نیز همواره و در طول تاریخ حرمت ماه مبارک رمضان را نگه داشتند.

بیش از ۳هزار واحد صنفی در همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122902129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha