آمادگی پایانه‌های مسافربری شهرداری قم در نوروز

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، از آمادگی کامل این سازمان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، زین‌العابدین قراچورلوی با اشاره به تمهیدات پیش‌بینی شده برای ایام نوروز اظهار کرد: با بازدیدهای میدانی و جلسات صورت گرفته، نقاط ضعف بررسی شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای آماده‌باش تمامی کارکنان اعم از اداری، خدماتی و اجرایی برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی به صورت شبانه‌روزی صورت گرفته است.

او اضافه کرد: سالن انتظار مسافران، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، آب‌سرد کن‌ها، تأمین آب شیرین و مایحتیاج اولیه مسافران پیش‌بینی شده است و در ایام عید نوروز به مسافرین خدمات‌رسانی صورت می‌گیرد.

قراچورلوی خاطرنشان کرد: در کلیه ایام عید نوروز واحد گشت و بازرسی این سازمان برای برخورد با رانندگان متخلف فعال هستند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم تصریح کرد: تمام خدمات اعم از فروش بلیط، ساعات حرکت اتوبوس‌ها و مبلغ بلیط نظارت و برنامه‌ریزی آن به عهده سازمان راهداری استان است و این سازمان هیچ گونه نظارتی در خدمات نامبرده ندارد. 

او تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هر نوع تخلف و یا برای کسب اطلاعات سفر می‌توانند به عوامل نظارتی معاونت حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم مراجعه کنند و یا با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha