برگزاری آیین استقبال از مسافران نوروزی در قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: آیین استقبال از زائران و مسافران نوروزی با حضور خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در ورودی‌های شهر انجام می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، مهدی کلانترزاده با تأکید بر این که تورهای روایت پیشرفت با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم همزمان با ایام نوروز اجرایی می‌شود، گفت: جشن گل‌ریزان امسال به میزبانی و مشارکت شهرداری قم اجرایی خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به همکاری کمیته اطلاع‌رسانی شهرداری قم با کمیته اطلاع‌رسانی استان در ایام و مناسب‌های گوناگون به ‌ویژه در ایام پیش رو در ماه مبارک رمضان و نوروز اظهار کرد: ستاد خبری و استودیوی خبری در این راستا در شهرداری مرکز تشکیل می‌شود.

او از به‌روزرسانی سایت قم‌زائر خبر داد و بیان کرد: هر مسافر و زائری که وارد قم می‌شود، یک پیامک با لینک قم‌زائر برایش ارسال می‌شود که در این راستا نیازمند همراهی و همکاری بیش‌تر دستگاه‌ها در به‌روزرسانی این سایت هستیم.

کلانترزاده با بیان این که تیم‌های رسانه‌ای و خبری آمادگی تبیین فعالیت‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان هستند، ابراز کرد: متأسفانه با وجود مصوبات استانی، تنها اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، برای تدوین بروشور و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های ویژه نوروزی همکاری داشته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در بخش دیگر سخنان خود، با بیان این که بنا به دستور شهردار قم، طرح‌های فاز ۵ بلوار عماریاسر و شهربازی فدک بدون تشریفات در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، گفت: محفل قرآنی با حضور ۷۹۸ عضو خانواده ایثارگران شهرداری قم برگزار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم مانند سال‌های گذشته به‌ صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122601782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha