گردشگران رامسر در ورودی‌ها به سفری مهیج و برنامه‌محور راهنمایی می‌شوند

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر گفت: راهنمایان گردشگری در ورودی‌های شهرستان گردشگران را برای یک سفر برنامه محور و مهیج راهنمایی می‌کنند و اعتقاد داریم با این برنامه‌های پیشنهادی گردشگران سفری بهتر و ارزان‌تر را تجربه خواهند کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، نادر سحرخیز با اشاره به این مطلب که مهمان‌نوازی مردم خونگرم شهرستان سابقه‌ای تاریخی معادل یک قرن دارد و در جای جای شهرستان پیام‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان نصب شده و گردشگران برای یک برنامه سفر پر هیجان این شهر زیبا را به عنوان مقصد انتخاب می کنند، اظهار کرد: در اولین روز سال نو، تمامی روسای کمیته‌ها با هدف خوشامدگویی از مهمانان نوروزی در ورودی‌های شهرستان حضور داشتند و تلاش شده است در ورودی‌ها از تمام امکانات شهرستانی برای معرفی جاذبه‌های این شهر زیبا بهره‌برداری شود.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رامسر از اهدای صنایع‌دستی شهرستان به همراه سوغات و بروشور فروشگاه‌های صنایع‌دستی به نخستین مهمانان نوروزی به رامسر خبر داد و افزود: با هماهنگی اعضای ستاد، راهنمایان گردشگری در ورودی‌های شهرستان گردشگران را برای یک سفر برنامه محور و مهیج راهنمایی می‌کنند و اعتقاد داریم با این برنامه‌های پیشنهادی گردشگران سفری بهتر و ارزان‌تر را تجربه خواهند کرد.

او همچنین بیان کرد: تلاش کردیم صنایع‌دستی شهرستان رامسر را که دارای شهره جهانی است به گردشگران معرفی کنیم. نمدمالی، چادرشب‌بافی، سفالگری، انواع بافتنی‌ها، معرق‌چرم، منبت، عروسک‌های محلی بافتنی و تعداد زیادی از هنرهای دیگر از جمله هنرهای فاخر شهرستان است که هم در بروشورها و هم در بنرهای اطلاع‌رسانی نصب شده و در معرض نمایش مهمانان نوروزی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha