اولین جلسه رسمی استاندار مرکزی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از اولین جلسه، استاندار مرکزی در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی در سال جدید خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه امروز یکم فروردین ۱۴۰۳ با حضور در دبیرخانه خدمات سفر استان، ضمن تبریک سال نو و تقدیر از تلاش‌های انجام شده در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی گفت: استان مرکزی در کنار مشاهیر و مفاخر بسیار، جاذبه‌های فرهنگی، مذهبی، طبیعی و گردشگری فراوانی دارد که این جاذبه‌ها باید از محل عبور به مقصد گردشگری تبدیل شود.

استاندار استان مرکزی ضمن تاکید بر همدلی و همراهی همگانی در استان ادامه داد: لازم است در سال جدید نوآوری را در دستور کار خود قرار دهید و مدیریت تحولی را رقم بزنید.

او با اشاره به اهمیت ایجاد فضای شاد و استقبال خوب از مسافران نوروزی ادامه داد: باید به گونه‌ای فرهنگ‌سازی صورت گیرد که مسافران مردمان استان مرکزی را به میهمان نوازی بیشتر، بشناسند.

مخلص‌الائمه در پایان افزود: نظارت‌ها باید مداوم و موثر باشد تا مسافران با امنیت کامل و دریافت خدمات مطلوب و شایسته سفر خود را به پایان برسانند.

استاندار استان مرکزی با حضور در نوروزگاه شهر اراک و در ادامه دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان از اقدامات صورت گرفته اعضای ستاد تقدیر و تشکر کرد.

او با اشاره به تقارن ماه رمضان و ایام نوروز، ادامه داد: مساجد و بقاع متبرکه استان نیز برنامه‌های خوبی در این ایام دارند که این برنامه‌ها نیز می‌‎توانند برای گردشگران و مسافران نوروزی جذاب باشند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha