استقبال گردشگران نوروزی از چشمه موگرم شهرستان چرام

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان چرام از استقبال مسافران و گردشگران نوروزی از جاذبه گردشگری چشمه موگرم این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، پویا سلیمی‌فر امروز دوم فرودین ماه ۱۴۰ با اشاره به اینکه چشمه موگرم شهرستان چرام یکی از مناطق زیبا و دلنشین است این شهرستان است، گفت: این جاذبه گردشگر پذیر هرساله در فصل بهار پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی از سراسر استان و حتی استان‌های همجوار است. 

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان چرام تصریح کرد: این شهرستان باوجود آثار باستانی و تاریخی و باغستان‌های سبز و چشمه‌ساران پرآب، سرزمینی برای پذیرایی از دوستداران جاذبه‌های طبیعی در آستانه فصل بهار است. 

او افزود: چشمه مو گرم یکی از چشمه‌های شهرستان چرام است در فاصله ۷ کیلومتری جاده فرعی چرام – شیخ حسین – تنگ پیرزال قرار دارد. 

سیلمی‌فر با اشاره به بارشهای خوب چند روز اخیر در شهرستان چرام، اظهار کرد: بارش‌های اخیر جاری شدن چشمه‌های فصلی و دائمی این شهرستان را به همراه داشته است. 

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان چرام تصریح کرد: چشمه مو گرم چرام یکی از این چشمه‌هاست که با خارج شدن از شکاف‌های کوه و جاری شدن در دشت، منظره‌ای زیبا و آرامش‌بخش را به وجود آورده است. 

او ادامه داد: علاوه بر گردشگران و طبیعت دوستان، این چشمه باعث ذوق و خوشحالی کشاورزان منطقه اطراف آن شده و با این نعمت خدادادی به آبیاری زمین‌های کشاورزی خود می‌پردازند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha