مسافران در تهران چادرهای مسافرتی برپا نکنند/ وزش باد خیلی شدید در راه پایتخت

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خصوص اجتناب از برپایی چادرهای مسافرتی در پایتخت تاکید کرد و گفت: وزش باد خیلی ‬شدید در راه است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران، حامد یزدی مهر بعدازظهر شنبه 4 فروردین 1403 از صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر فعالیت دو سامانه گسترده بارشی و وزش باد خیلی شدید در استان تهران خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی، فعالیت این سامانه‌ها از یکشنبه شب، پنجم فروردین ماه با وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید، آغاز و تا پیش از ظهر روز سه‌شنبه هفتم فروردین ماه پایان خواهد یافت.

او با بیان اینکه طی این پیش بینی در استان تهران به ویژه در نیمه جنوبی و مناطق غربی و ارتفاعات شاهد وزش باد خیلی شدید خواهیم بود، گفت: به مردم و ساکنین این مناطق توصیه می‌شود ضمن اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست مثل داربست ها، در فعالیت های عمرانی احتیاط لازم را داشته باشند و از تردد و توقف در بناهای نیمه کاره و پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک اجتناب کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha