بازدید بیش از ۳۶۶هزار گردشگر از جاذبه‌های تاریخی‌فرهنگی لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: ۳۶۶هزار و ۲۱۹ گردشگر نوروزی از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی لرستان بازدید کردند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور روز دوشنبه ۶ فروردین ماه افزود: از این تعداد مسافر و گردشگر نوروزی ۶۶هزار و ۳۸۰ نفر از جاذبه‌های تاریخی استان و تعداد ۱۸۳هزار و ۶۶۱ نفر از جاذبه‌های طبیعی استان بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره به بازدید ۳۳هزار و ۷۲۶ نفر از جاذبه‌های دست‌ساز استان نیز اظهار داشت: این میزان بازدید از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۵ فروردین جاری انجام شده که با توجه به آمار مقایسه‌ای سال گذشته، این میزان بازدید از جاذبه‌های دست‌ساز استان ۱۴درصد رشد داشته است.

او اضافه کرد: همچنین در مجموع بازدیدهای نوروزی امسال تاکنون؛ تعداد ۸۲۳ نفر از جاذبه‌های تفریحی، ۱۸۳هزار و ۶۶۱ نفر از جاذبه‌های طبیعی و ۳۲هزار و ۹۲۲ نفر از جاذبه‌های مذهبی استان بازدید کرده‌اند.

حسنپور تصریح کرد: در نوروز سال جاری ۴۸هزار و ۷۰۷ گردشگر و مسافران نوروزی از موزه‌های استان بازدید کرده‌اند.

او گفت: همچنین برای تسهیل خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی اپلیکیشن لرستان سفر برای معرفی بیشتر و بهتر جاذبه‌های گردشگری استان در دسترس عموم قرار گرفته و امکان خرید و تهیه بلیت از طریق اپلیکیشن‌ها و تارنمای تهیه بلیت نیز میسر شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010600959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha