منطقه گردشگری آبشار یاسوج تخلیه شد

فرماندار شهرستان بویراحمد در خصوص تدابیر اتخاذ شده برای مشکلات ایجاد شده در سطح شهرستان در اثر بارندگی‌ها گفت: نیروهای امدادی پای‌کار هستند و آبشار یاسوج تخلیه شده است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی مطلق امروز ششم فروردین ماه ۱۴۰۳ در خصوص تدابیر اتخاذ شده برای مشکلات شهرستان بویراحمد در بارندگی‌های اخیر، اظهار کرد: اکیپ‌های امدادی هم‌زمان با بارش‌ها در حال اجرای مأموریت هستند و خللی در امدادرسانی مشاهده نشده است.  

فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد: در بارش‌های اخیر دستگاهای خدمات سفر نوروزی مانند راهداری، برق، آب، میراث‌فرهنگی هلال‌احمر، دهیاری و بخشداری‌ها فعال بودند، اما باتوجه‌به حجم بارش‌ها آب‌گرفتگی‌هایی ایجاد شد که توسط هلال‌احمر و دیگر دستگاه کار کمک‌رسانی آغاز شده است. 

او ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین در حال اعزام به مناطق دچار آسیب هستند و ماشین‌آلات سنگین در سپیدار در حال کار است. 

مهدوی مطلق در خصوص مشکلات منطقه گردشگری آبشار یاسوج گفت: بخشی از مشکلات آبشار یاسوج حل شده است و مسافران در حال تخلیه هستند و خطر جانی برای مسافران وجود ندارد.  

فرماندار شهرستان بویراحمد ادامه داد:   منطقه گردشگری سد شاه قاسم یاسوج وضعیت معمولی دارد و سرریز نشده است ولی راه ورودی آن مسدود شده است. 

او با اشاره به اینک پل زردک در معرض خطر است و آب رودخانه بشار در این مکان بالا آمده است، گفت: برای عبور از این نقطه باید جوانب احتیاط را رعایت شود. 

مهدوی مطلق افزود: در  دهستان گردشگری کاکان هم برخی از مناطق ارتباط تلفنی آن‌ها قطع شده است و تلاش برای اتصال ارتباطی آن‌ها در دستور کار است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010600967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha