انجام بیش از ۲ هزار عملیات و خدمات امدادی در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳/ امدادرسانی نیرو های هلال احمر به ۱۷ هزار نفر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به انجام ۲ هزار ۲۶۴ عملیات و خدمات در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳، از امدادرسانی نیروهای هلال احمر به بیش از ۱۷ هزار نفر خبر داد.

به گزارش میراث آریا، بابک محمودی گفت: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۲ هزار و ۲۶۴ مورد عملیات امدادی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: در این بین هزار و ۳۱ مورد جاده ای (معادل ۴۵ درصد)، ۸۴ مورد کوهستان (معادل ۴ درصد) حادثه جوی، ۱۵۴ مورد معادل (۷درصد) انجام شده است.

او تمام دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را ۱۷ هزار و ۳۴۸ نفر عنوان کرد و افزود: ۲ هزار و ۱۸۹ نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ۸۳۱ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل، ۳۰۷ نفر به مناطق امن انتقال داده شد و ۲ هزار و ۹۲۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد. 

محمودی اظهار کرد: برای ۱۷۸ نفر در حوادث و سوانح جاده ای عملیات رهاسازی و برای ۵ هزار و ۴۶ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha