اقامت بیش از ۱۲۵هزار نفر شب در مراکز اقامتی استان اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با حضور در برنامه زنده گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه سبلان از اقامت بیش از ۱۲۵هزار نفر شب در مراکز اقامتی استان، از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ با حضور در برنامه زنده گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه سبلان از اقامت بیش از ۱۲۵هزار نفر شب در مراکز اقامتی استان، از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در این مدت بیش از یک میلیون مسافر وارد استان شده‌اند و میزان اشغال هتل‌ها و مراکز اقامتی در سطح استان بالای ۵۰درصد بوده است که در این بین شهرستان سرعین با ضریب اشغال بالای ۸۰درصد پذیرای بیشترین گردشگران ورودی به استان بوده است.

او همچنین با اشاره به تنوع بالای جاذبه‌های گردشگری در شهرستان‌های مختلف استان گفت: پس از شهرستان سرعین که مقصد اول گردشگران نوروزی پس از ورود به استان بوده است، شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر و خلخال میزبان گردشگرانی از اقصا نقاط کشور هستند. 

محمدی ادیب ادامه داد: با توجه به مساعد بودن آب و هوای استان، انتظار می‌رود در نیمه دوم سفرهای نوروزی بر میزان سفرها به استان افزوده شود و ستاد خدمات سفر استان از آمادگی کامل برای استقبال شایسته از گردشگران برخوردار است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha