تورهای طبیعت‌گردی اردبیل را با دقت انتخاب کنید

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بر دقت در گزینش تورهای طبیعت‌گردی تاکید کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب روز سه شنبه 7 فروردین ماه 1403 در گفت‌وگو با خبرنگار صدا و سیمای اردبیل گفت: مردم در گزینش تورهای طبیعت‌گردی دقت کنند تا در دام تورهای غیر مجاز گرفتار نشوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با توجه به استقرار هوای بهاری و طبیعت منحصر بفرد استان، علاقمندی به طبیعت‌گردی در روزهای آتی بیشتر می‌شود و یکی از دغدغه‌های اصلی ما درمورد تورهای بدون مجوز است.

او تاکید کرد: علاقه‌مندان قبل انتخاب تورهای طبیعت‌گردی، مجوز اخذ شده از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی را مطالبه نمایند چرا که پرونده‌های مکرر قضایی در این ارتباط وجود دارد و گرفتاری‌هایی برای مردم شریف استان بوجود آورده است.

محمدی ادیب ادامه داد: در سطح استان به اندازه کافی دفاتر خدمات مسافرتی و تورهای دارای مجوز رسمی وجود دارد، اما متاسفانه گاهی شاهدیم که برخی‌ها بدون استعلام از قانونی بودن برگزاری این تورها در دام تبلیغات فضای مجازی گرفتار می‌شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل در ادامه از تشکیل کارگروه ویژه در این خصوص به ریاست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری اردبیل خبر داد و افزود: همکاری مستمر و موثری با مرکز پلیس فتای استان برای شناسایی و رصد تبلیغات این تورها در فضای مجازی در حال انجام است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha