برقراری ۴۵۰۰ تماس با مرکز مدیریت اسکان و پاسخگویی به میهمانان نوروزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: ۴۵۰۰ تماس توسط مسافران نوروزی برای کسب اطلاعات و راهنمایی‌های گردشگری با مرکز مدیریت اسکان و پاسخگویی به میهمانان نوروزی در استان یزد برقرارشده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، سید محمد رستگاری اظهار کرد: از ابتدای آغاز به کار مرکز سامانه مدیریت اسکان و پاسخگویی به میهمانان نوروزی در استان یزد تا پایان روز ۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، تعداد ۴۵۰۰ تماس با ستاد برقرار شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد خاطرنشان کرد: از مجموع تماس‌های برقرارشده ۶۰ درصد تماس‌ها به منظور دریافت راهنمایی برای اسکان در اماکن اقامتی، مدارس و پارک‌ها، همچنین ۲۰ درصد تماس‌ها برای اطلاع از برنامه‌های نوروزی و ۲۰ درصد برای بازدید از اماکن فرهنگی و تاریخی یزد برقرار شده است.

او گفت: افراد پس از برقراری تماس پیامکی حاوی لینک اطلاعات و موارد درخواستی خود در بخش‌های مختلف ازجمله لینک لیست اماکن اقامتی با ظرفیت‌های خالی، لینک لیست اماکن پذیرایی و لینک ستاد اسکان آموزش‌وپرورش (فرهنگیان) را دریافت کردند.

رستگاری ادامه داد: همچنین تا پایان روز ششم فروردین‌ماه ۴۶۶۵ پیامک برای مسافران نوروزی که بعضاً نیز در چند بخش درخواست خدمات داشتند، ارسال شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد افزود: تمام مشترکین که با سامانه مدیریت اسکان و پاسخگویی به میهمانان نوروزی تماس گرفتند پیامک حاوی لینک http://yazdcity.ir1403 را که برای راهنمایی مسافران نوروزی در سال ۱۴۰۳ طراحی‌شده است و شامل اطلاعات اماکن اقامتی و پذیرایی، اماکن فرهنگی و تاریخی، موزه‌ها، اسکان اضطراری، لیست مراکز درمانی، پارک‌های طبیعت‌گردی، کمپ‌های صحرانوردی، کشیک‌های نوروزی و نیازمندی‌ها، اطلاعات گردشگری استان یزد، … را دریافت کردند.

او تأکید کرد: سامانه ۰۳۵۳۳۵۲۱ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به میهمانان و مسافران نوروزی در استان یزد است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha