برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در استان زنجان

معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: با اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان و عید نوروز در استان، برای ۳۶۰ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد. 

به گزارش میراث آریا یه نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، اسماعیل مسلمی ظهر امروز سه.شنبه ۷ فروردین‎‌ماه ۱۴۰۳ اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در استان، برای ۳۶۰ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد. 

معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت زنجان افزود: این طرح در قالب گشت‌های مشترک با حضور بازرسان اداره کل صمت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی در راستای مقابله با هرگونه تخلف احتمالی، جلوگیری از هرگونه کم فروشی، گرانفروشی و افزایش قیمت کالاهای محصولات مرتبط در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود. 

او گفت: در مدت زمان اجرای این طرح در حوزه خدمات نیز مراکز و دفاتر، شرکت‌های مسافرتی زمینی، ریلی، هوایی و دفاتر فروش آن‌ها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها، رستوران‌های بین شهری، نظارت بر عملکرد انبارها و سردخانه‌ها، میادین میوه و تره بار، خدمات خشکشویی و قالیشویی نیز مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرند. 

مسلمی ادامه داد: اجرای طرح نظارتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد. 

معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت زنجان بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت و یا سایر تخلفات موارد را با شماره تلفن ۱۲۴ گزارش و یا در سامانه www.124.ir ثبت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010801232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha