توسعه گردشگری اصفهان از شعار به عمل باید تبدیل شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در دیدار با معاون گردشگری کشور بر لزوم عملیاتی شدن توسعه اقتصادی استان اصفهان بر محور گردشگری تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، ظهر روز گذشته هفتم فروردین‌ماه علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور با مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در حاشیه سفرش به اصفهان  دیدار کرد.

در این دیدار قائم‌مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان با ارائه گزارشی تأکید کرد: تمامی تلاش ما بر این نکته معطوف شده تا توسعه گردشگری اصفهان از شعار به عمل تبدیل شود.

او افزود: با توجه به تداوم خشک‌سالی و آلودگی هوا و همچنین مقوله فرونشست زمین معتقدیم باید تمامی شرایط ازجمله جاری بودن دائم زاینده‌رود در راستای توسعه گردشگری محقق شود، لذا حمایت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زمینه‌ساز مناسبی برای نجات اصفهان از معضلات کنونی به شمار می‌رود.

زینلیان تصریح کرد: عملیات نجات برخی بناهای تاریخی همچون مسجد سید، کارخانه عظیم ریسباف و برخی خانه‌های تاریخی در راستای همین سیاست در استان از سوی مدیریت استان در حال پیگیری است.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010801330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha