بازدید سرزده دادستان مرکز استان زنجان از مراکز خدمات رفاهی آزادراه زنجان

دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: سرکشی از مراکز خدمات‌دهی آزادراه‌های استان در طول سال به ویژه ایام تعطیلات با جدیت و مستمر انجام می‌گیرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، روز پنجشنبه ۹ فروردین ماه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به همراه حجت‌الاسلام بیات معاون دادستان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، رئیس شبکه بهداشت و مسئولان راهنمایی و رانندگی زنجان با حضور سرزده در مراکز خدمات‌دهی آزادراه زنجان – قزوین و زنجان _تبریز بازدید کردند.  

بهروز عباسی ضمن مشاهده نحوه ارائه خدمات رفاهی به مسافران نوروزی گفت: در این بازدید ایرادات و مشکلاتی در برخی حوزه‌ها وجود داشت که بلافاصله به مسئولین این مجموعه در جهت رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران تذکراتی داده شد.  
دادستان مرکز استان زنجان اظهار کرد: سرکشی از این واحدها در طول ایام سال بویژه ایام تعطیلات با جدیت انجام می‌شود.

دادستان مرکز استان زنجان تصریح کرد: استان زنجان به لحاظ همجواری با استان‌های مسافرپذیر شاهد تردد قابل توجهی از مسافران از این عوارضی است که نظارت مستمر بر مراکز خدمات‌سان موجبات جلب رضایت هموطنان را فراهم خواهد کرد.  

او در این بازید که از بخش‌های مختلف مراکزخدمات رسان به مسافرین نوروزی انجام شد، به مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان دستور داد ظرف یک ماه نسبت به تکمیل مجموعه خدمات‌رسان در عوارضی زنجان به قزوین اقدام تا مسافران از این مجمع استفاده کنند. همچنین به مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دستور داد تا نسبت به رفع برخی ایرادات و معایب در این دو عوارضی اقدامات لازم با فوریت انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha