بازارچه‌های موقتی نوروزی به بازارچه‌های دائمی تبدیل می‌شود/ رونق فعالیت واحدهای بوم‌گردی در استان

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه بازارچه‌های موقتی نوروزی به بازارچه‌های دائمی تبدیل می‌شود، اظهار کرد: عرضه صنایع‌دستی و سوغات در این بازارچه‌ها مورد توجه قرار ویژه است.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا خدمات ارائه شده به مسافران و گردشگران نوروزی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برای تداوم خدمات‌رسانی به گردشگران تا پایان تعطیلات مراقبت و نظارت بیشتری انجام می‌شود.

او ادامه داد: رضایت گردشگران از یک سو حاصل تلاش‌ها و خدمات ارائه شده از سوی دستگاه‌های ستاد سفر است و از سوی دیگر نشان‌دهنده مهمان‌نوازی، خونگرمی و استقبال خوب مردم استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای استقبال بهتر از گردشگران در ورودی‌ شهرهای استان مراسم استقبال ویژه انجام و در خصوص زیباسازی و نظافت این نقاط مراقبت می‌شود.

او با اشاره به رونق فعالیت واحدهای بوم‌گردی در استان، تصریح کرد: تلاش می‌شود تا استان به پایلوت گردشگری و بوم‌گردی تبدیل شود و در همین راستا با توجه به شعار سال مبنی بر "جهش تولید با مشارکت مردم" می‌توان از این فرصت در راستای رونق تولید و اشتغال بهره‌گیری کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha