ورود گردشگران به ۵ منطقه در شهرستان شاهرود از ۱۹ لغایت ۲۱ ماه مبارک رمضان ممنوع شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود ودبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان از محدودیت ورود گردشگران در ۵ نقطه از شهرستان شاهرود خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مرتضی نظری روز جمعه ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ گفت: در روزهای ۱۹ تا ۲۱ ماه مبارک رمضان باهدف حفظ حرمت شب‌های قدر و ماه مبارک رمضان از ورود مسافران به چهار منطقه شهرستان شاهرود ازجمله جنگل ابر، آبشار تنگه داستان مجن، تفرجگاه امیریه و کویر رضاآباد ممانعت به عمل می‌آید و  در روز طبیعت نیز  مجموعه شیخ ابوالحسن خرقانی مطابق با دستورالعمل امور پایگاه‌های وزارت میراث فرهنگی تعطیل است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود افزود: با توجه به تقارن ایام شب قدر و روز طبیعت این تصمیم توسط ستاد خدمات سفر شهرستان برای حفظ حرمت شب‌های قدر گرفته‌شده است.

او گفت: با توجه به فرارسیدن لیالی قدر و ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، از مسافران تقاضا می‌شود ضمن حفظ احترام به سنت‌ها و آداب جوامع محلی نسبت به تکریم رسوم اسلامی و دینی در برپایی مراسم شب‌های قدر همکاری لازم را لحاظ کرده تا از فضیلت این شب‌ها بهترین بهره را نصیب خود کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha