چاقوی کرند با بالاترین کیفیت در بسته‌بندی مناسب عرضه می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دالاهو به کیفیت بالای چاقوی کرند از دیرباز تاکنون اشاره کرد و گفت: چاقوی کرند پس از استانداردسازی با بسته بندی‌های شکیل به گردشگران عرضه می‌شود. 

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، سعید مرادی روز جمعه ۱۰ فروردین از بازدید فرماندار دالاهو از بازارچه ابزارآلات فلزی شهرستان دالاهو خبرداد و اظهار کرد: فرماندار شهرستان در این بازدید از بسته‌بندی محصولات و صنایع دستی این بازارچه بویژه چاقوی کرند ابراز رضایت و خرسندی کرد. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دالاهو تصریح کرد: چاقوی کرندغرب قدمتی حدود ۳هزار ساله دارد و با توجه به پیشینه کهن و کیفیتی که تولیدات هنرمندان این شهرستان داشتند، از چند سال پیش برای استانداردسازی کارگاه‌های چاقوسازی کرندغرب اقدام شد. 

او تاکید کرد: پس از استانداردسازی کارگاه‌های چاقوسازی کرند، در حوزه بسته‌بندی این تولیدات دست‌ساز هنرمندان کرندغربی اقداماتی صورت گرفت و امروز چاقوی کرند با بالاترین کیفیت و بسته بندی‌های شکیل به گردشگران عرضه می‌شود. 

مرادی تاکید کرد: چاقوی کرند غرب به واسطه کیفیت بالای خود مشتریان زیادی از سراسر ایران دارد و هرساله در ایام نوروز عده‌ای از گردشگران به منظور خرید این محصول به شهرستان دالاهو سفر می‌کنند و از بازارچه ابزارآلات فلزی کرندغرب خرید می‌کنند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha