اولین گروه خودروهای کمپینگ و کاروانینگ وارد خوزستان شد

جذابیت‌های طبیعی و هوای مطبوع خوزستان در ایام عید مقصد جدید گروه خودروهای کمپینگ و کاروانینگ ملی جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش خبرگزاری میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، ناصر شجاعی گفت: گروه کمپینگ و کاروانینگ ملی جمهوری اسلامی ایران، تحت نظارت وزارت گردشگری به عنوان زیرمجموعه حوزه اتومبیل‌رانی، چندین سال است که در کشور فعالیت می‌کند.

مسئول گروه کمپینگ و کاروانینگ ملی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: این گروه از تمامی مناطق کشور عضو دارد و به طور میانگین هر ماه یک سفر داخلی را برنامه ریزی می‌کند. همچنین گروه‌های استانی نیز می‌توانند به صورت مستقل سفرهای استانی خود را برگزار کنند.

او افزود: در طول سه سال گذشته چندین سفر خارجی به کشورهایی همچون شوروی، مسکو، ترکیه و آسیای میانه از جمله ازبکستان و قزاقستان به مدت ۴۰ روز سفر کردیم. 

شجاعی با اشاره به جذابیت‌های طبیعی و هوای مطبوع خوزستان در ایام عید، بیان کرد: ایام عید بهترین زمان برای سفر به استان خوزستان در نظر گرفته شد که به دلیل مشکلات ترافیکی و ازدحام مسافران نوروزی به این استان فراخوان ثبت‌نام فقط ۴۰ کمپ داده شد.

او اظهار کرد: ما از استان چهارمحال و بختیاری، شهرکرد شروع به سفر کردیم و به ترتیب از طرف دهدز، ایذه و دشت سوسن خوزستان عبور کردیم و در حال حاضر در شوشتر حضور داریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011101706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha