هلال احمری‌ها نماد تسکین آلام بشری هستند

نماینده منتخب مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هلال احمری‌ها با لباس مقدس خدمت، نماد کمک‌رسانی و تسکین آلام بشری برای هموطنان هستند. 

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، حجت الاسلام جواد جعفری روز شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ در دیدار با اعضای جمعیت هلال احمر زنجان ضمن تبریک نوروز و همچنین تسلیت ایام سوگواری و ضربت خوردن حضرت علی(ع) افزود: در ایام عید در ورودی شهرها و در جاده‌های مواصلاتی استان چشمگیر و قابل توجه و خدمات هلال احمر در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و پست‌های خدمات بشردوستانه نوروزی است. 

نماینده منتخب مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری یادآوری کرد: در تعطیلات که اکثر هموطنان در حال استراحت هستند هلال احمری‌ها در جهت ارائه خدمات به هموطنان در تلاش بی‌منت بوده و برای کاهش تصادفات جاده‌ای اقدام به برپایی پست‌های خدمات بشردوستانه هستند. 

او گفت: ایستگاه‌های امداد و نجات در سراسر جاده‌های استان فعال بوده و نجاتگران با لباس‌های سرخ و سفید ارمغان آرامش و آسایش برای مسافران نوروزی هستند. 

حجت الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: هلال احمری‌ها با لباس مقدس خدمت نماد کمک‌رسانی و تسکین آلام بشری برای هموطنان هستند. 

نماینده منتخب مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: هلال احمری‌ها خدمات قابل توجهی در حوادث، زمان و مناسبت‌های مختلف برای هموطنان ارائه می‌دهد که زبان قاصر از قدردانی است. 

او گفت: همه خدماتی که انجام می‌شود پیوست فرهنگی قوی داشته باشد و در کنار ارائه خدمات توجه به مناسبت‌های اسلامی بیشتر مورد توجه قرار گیرد. 

حجت الاسلام جعفری، راه‌اندازی خیمه نماز در کنار پست‌های خدمات بشردوستانه را بسیار ارزشمند دانست و افزود: این اقدام موجب تشویق رانندگان و مسافران به اقامه نماز می‌شود. 

نماینده منتخب مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد: انجام چنین فعالیت‌هایی بسیار مورد توجه و تاثیرگذار است و با انجام برنامه‌هایی با پیوست فرهنگی شاهد کارهای خیر بیشتری خواهیم بود که در راه تعمیق ایمان و باور مردم می‌باشد. 

روزانه جلسه ویدئوکنفرانسی هماهنگی طرح ملی خدمات یکپارچه طرح نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان‌ها به ریاست پیرحسین کولیوند با حضور مدیران عامل استان‌های جمعیت هلال احمر کشور برگزار می‌شود که میهمان ویژه امروز این جلسه نماینده منتخب مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011101800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha