تقویت یگان حفاظت میراث‌فرهنگی سیستان وبلوچستان در ایام نوروز 

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: این یگان در ایام نوروز به منظور خدمات‌رسانی بیشتر به مسافران و حراست از آثار و ابنیه‌های تاریخی تقویت شده است. 

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، محمد خانی شاهرودی ۱۱ فروردین ماه اظهار کرد: یکی از اولویت‌های این یگان، حفاظت و حراست از آثار و ابنیه‌های تاریخی در استان است که با تمام توان و امکانات و در طول سال به این مهم مشغولیم.  

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: در کنار اجرای این امر مهم، با توجه به اینکه در ایام نوروز تعداد زیادی مسافر وارد استان می‌شوند، ضمن تقویت نیروی انسانی این یگان، رایزنی‌هایی با سایر قسمت‌ها به منظور افزایش خدمت‌رسانی به مسافران انجام شده است تا گردشگرانی که وارد سیستان و بلوچستان می‌شوند خاطره خوبی از این سفر داشته باشند.  

او ادامه داد: در این ایام نظارت و سرکشی از پرسنل یگان در موزه‌ها و پایگاه ها بیشتر شده و به صورت دوره‌ای و در شهرهای مختلف از ابتدای نوروز آغاز شده و تا پایان زمان سفرهای نوروزی نیز ادامه‌دار خواهد بود.  

به گفته شاهرودی، در این ایام با فرماندهان انتظامی شهرستان‌های مختلف نیز رایزنی هایی انجام شد تا در صورت مشاهده هرگونه موارد خاص در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مراتب را به این یگان اطلاع دهند.  

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همچنین تعامل و هماهنگی‌هایی با روسای پلیس فرودگاه و راه‌آهن به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر نیز انجام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011101837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha