برپایی جلسه قرآن در آرامگاه تاریخی چلبی اوغلی شهرستان سلطانیه زنجان

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان گفت: مراسم جزءخوانی قرآن در ماه رمضان با حضور قاریان مطرح استان در آرامگاه چلبی اوغلو شهرستان ساطانیه برگزار شد 

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، روز یکشنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۳ مراسم جزءخوانی قرآن با عنوان قرآن چراغ راه زندگی با حضور دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان، حراست اداره کل، معاون گردشگری، کارشناسان، فرماندار شهرستان سلطانیه، رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان سلطانیه قاریان مطرح قرآن کریم، اهالی شهرستان و گردشگران در آرامگاه چلبی اوغلو شهرستان ساطانیه برگزار شد. 

سید سعید صفوی اظهار کرد: قاری این برنامه با حضور مقامات استانی و شهرستانی از ساعت ۱۵ تا ۱۷در آرامگاه چلبی اوغلو برگزار شد که سخنران این مراسم مدیر خانه قرآن مبین بود و در این جلسه تلاوت دسته جمعی توسط قاریان و گردشگران انجام شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان خاطرنشان کرد: کشف استعدادها، دعوت به حضور فعال و مؤثر خیرین قرآنی، قرآنی کردن جامعه و دعوت عمومی مردم در این محافل، از اهداف برگزاری این جلسات است. 

برپایی جلسه قرآن در آرامگاه تاریخی چلبی اوغلی شهرستان سلطانیه زنجان


هادی عابدزاده مدیر خانه قرآن شهری مبین شهرستان زنجان در این مراسم گفت: قرآن چراغ راه زندگی بشر در همه عرصه‌ها است و سعادت دنیوی و اخروی ما انسان‌ها در گرو تلاوت قرآن و انس با این کتاب آسمانی است. 

او بیان کرد: تنوع رشته‌های مختلف حفظ و قرائت و مفاهیم در قالب‌های فردی، خانوادگی و گروهی باعث اشتیاق و تشویق روزافزون در استقبال از این اتفاق زیبای قرآنی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011302009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha