ترافیک در محورهای مواصلاتی استان قزوین نیمه‌سنگین است

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک در محورهای مواصلاتی استان قزوین به‌ویژه محورهای آزادراهی نیمه‌سنگین و روان است.

به‌گزارش میراث آریا، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: در حال حاضر که در نیمروز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ هستیم وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی استان قزوین به‌ویژه محورهای آزادراهی نیمه‌سنگین و روان است، ترافیک در آزادراه رشت و زنجان نیمه‌سنگین و روان بوده و ترافیک در آزادراه قزوین- کرج نیمه‌سنگین است.

ذاکری‌منش ادامه داد: با توجه به اینکه در روز طبیعت قرار داریم، برخی هموطنان به سمت تفرجگاه‌ها در زرشک و باراجین حرکت کرده‌اند، حمل مسافر در قسمت بار وانت‌ها به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و به محض اینکه همکاران ما با چنین مواردی برخورد کنند، اعمال قانون خواهند کرد.

رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: مسافران نوروزی هیچ‌گونه عجله و شتابی برای ادامه مسیر و رسیدن به مقصد نداشته باشند، استراحت کافی قبل از سفر و حین سفر را مدنظر قرار دهند، توقف در حاشیه آزادراه‌ها نیز به‌شدت خطرناک بوده و به هیچ وجه انجام نشود، استفاده از کمربند ایمنی هم ضروری است.

او همچنین بیان کرد: از هموطنان عزیز تقاضا داریم سفر خود را به شب موکول نکنند، اگر مسافران عزیز برنامه‌ریزی کرده‌اند که شب حرکت کنند، سفر خود را به فردا صبح موکول کنند.

ذاکری‌منش در انتها خاطرنشان کرد: محدودیت برای جاده قدیم قزوین- رشت برای وسایل نقلیه سنگین تا ساعت ۲۴ امشب برقرار است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011302027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha