سامان‌دهی و تجهیز مراکز خدمات بهداشتی محور بندرلنگه ـ گاوبندی (پارسیان)

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از ساماندهی مراکز خدمات بهداشتی محور بندرلنگه ـ گاوبندی (پارسیان) خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز چهارشنبه ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این مطلب گفت: در راستای سیاست‌های ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی و تأکید استاندار برای ارائه خدمات مناسب بهداشتی به مسافران و گردشگران، ۱۹ سرویس بهداشتی در محور بندرلنگه ـ بستک ـ پارسیان تجهیز و ساماندهی شدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: در شهرستان بندرلنگه، دو سرویس بهداشتی بین‌راهی، چهار سرویس بهداشتی در بوستان محل اقامت مسافران و گردشگران، پنج سرویس بهداشتی در بلوار ساحلی و بوستان‌های بندر چارک، دو سرویس بهداشتی در مسجد و پمپ‌بنزین مغویه سامان‌دهی و تجهیز شدند.

او با اشاره به اینکه در شهرستان بستک نیز سامان‌دهی دو سرویس بهداشتی در مجتمع‌های گردشگری روستای گردشگری کهتویه انجام‌شده، اظهار کرد: همچنین چهار سرویس بهداشتی در پارسیان، بوستانو و تبن تجهیز و سامان‌دهی شدند.

محسنی بیان کرد: تجهیز و سامان‌دهی در این مراکز خدماتی شامل: تعویض شیرآلات، فلاش تانک، روشنایی، اصلاح تأسیسات، نصب روشویی، رنگ‌آمیزی، نصب آینه و... بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: سامان‌دهی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی، در مسیرهای پرتردد برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری و سهولت دسترسی و رفاه حال مسافران و گردشگران و همچنین ضرورت طهارت نمازگزاران انجام‌ شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011502216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha