مجموعه خدمات‌دهی شبکه حمل و نقل کشور اتفاقی بزرگ را در نوروز ۱۴۰۳ رقم‌زد/ افزایش ایمنی و آرامش سفر در اولویت بود

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مجموعه اقدامات انجام شده در شبکه حمل و نقل کشور در نوروز ۱۴۰۳ اتفاقی مثبت و افتخارآمیز را رقم زد، گفت: از همان ابتدا تلاش و برنامه‌های ما بر این مهم متمرکز بود که محیط راه‌ها را آرامش‌بخش کنیم تا سفرها با حداقل حادثه همراه باشد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا گفت: در مدت بیست روزه طرح نوروزی که از ۲۴ اسفندماه آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ماه نیز ادامه داشت، حدود ۲۰۰ هزار نفر از همکاران ما در شبکه حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی مشغول به کار بودند.

او با بیان اینکه جا به جایی بیش از ۸ میلیون مسافر نوروزی از طریق بخش‌های مختلف حمل و نقل جاده‌ای، هوایی، ریلی و دریایی امیدبخش و مایه افتخار است، افزود: طبق آمار بیش از ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مسافران نوروزی از شبکه حمل و نقل جاده‌ای،‌ حدود ۱.۵ میلیون نفر از شبکه ریلی و بیش از ۲ میلیون و ۹۶۰ هزار نفر از شبکه حمل و نقل هوایی و فرودگاهی در سفر هوایی داخلی و خارجی در ۲۵ هزار پرواز جا به جا شده اند.

بذرپاش با با اشاره به اینکه حدود ۵۰۰ هزار سفر در در دریاهای شمال و جنوب کشور نیز انجام شد، ادامه داد:  خدمت‌رسانی در مجموعه شبکه حمل و نقل کشور بدون اختلال انجام شد و این مایه عزت و خوشحالی و ثبت اتفاقی بزرگ است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با بیان اینکه رئیس جمهور همواره بر تقویت زیر ساخت‌های موجود در حوزه‌های مختلف حمله و نقل و گردشگری و ارائه خدمات‌ بهینه به مردم تاکید دارد، اظهار کرد: از همان ابتدا تلاش و برنامه‌های ما بر این مهم متمرکز بود که محیط راه‌ها را آرامش‌بخش کنیم تا سفرها با حداقل حادثه همراه باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011602250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha