فروش ۱۲۲هزار و ۵۰۰ بلیت الکترونیکی در سازه‌های آبی‌تاریخی شوشتر طی نوروز۱۴۰۳

مدیر پایگاه میراث جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر گفت: در طی دوره نوروز امسال، ۱۲۲هزار و ۵۰۰ بلیت الکترونیکی از سازه‌های آبی تاریخی شوشتر به فروش رسیده است.

به گزارش خبرگزاری میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، امین مهدوی‌کیا تصریح کرد: بازدید از سازه‌های آبی تاریخی شوشتر در میان تمامی اماکن و محوطه‌های میراث جهانی و ملی کشور رتبه نهم و در استان خوزستان رتبه اول را در نوروز ۱۴۰۳ از آن خود کرد.

مدیر پایگاه میراث جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر بیان کرد: بازدید از سازه‌های آبی تاریخی شوشتر در طی دوره نوروز امسال، جمعاً ۱۲۲ هزار و ۵۰۰ بلیط الکترونیکی به فروش رسیده است. این رقم نشان دهنده رشدی تقریباً ۳۰هزار نفری نسبت به سال قبل است.

او ادامه داد: سازه‌های آبی تاریخی شوشتر موفق شد در سال ۱۴۰۳ در میان محوطه‌های میراث جهانی و ملی کشور رتبه ۹ را کسب کند و همچنین برای دومین سال متوالی، در استان خوزستان رتبه اول را به خود اختصاص دهند.

مهدوی‌کیا در پایان، از مدیریت شهرستان، عوامل اجرایی ستاد نوروزی شهرستان شوشتر، انجمن‌ها، دوست‌داران میراث فرهنگی و تمامی همشهریان عزیز و همچنین تیم پایگاه میراث جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر که با تلاش و همت خود به ثبت لحظاتی خوش برای بازدیدکنندگان از کهن‌دیار شوشتر پرداخته‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011602262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha