ساماندهی وضعیت پروازها در خراسان شمالی می‌تواند باعث توسعه صنعت گردشگری شود

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در دیدار مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری استان گفت: ارتباطات در دنیای امروز نقش کلیدی دارد و ساماندهی وضعیت پروازها می‌تواند توسعه و بهبود شاخص‌های عملکردی صنعت گردشگری را به ویژه خراسان شمالی همراه داشته باشد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا براتی زاده گفت: برای توسعه استان لازم است با وحدت و همدلی گام‌های بلندتری برداریم و جایگاه استان را ارتقا و بهبود بخشیم و به نظر می‌رسد برای تحقق این هدف در درجه اول باید در خصوص جذب اعتبارات ملی به طور مضاعف تلاش‌های جدی انجام شود. 

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، حوزه گردشگری یک ظرفیت و در عین حال فرصتی بسیار مناسب و ارزشمند است و با توجه به قرارگیری این استان در مسیر بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) در صورتی که بتوان زیرساخت‌های لازم از قبیل راه دسترسی و ارتقا و توسعه کمی و کیفی پروازهای فرودگاه را بخوبی برقرار و فراهم کرد، رسیدن به نتایج مطلوب دور از دسترس نخواهد بود. 

او تصریح کرد: وضعیت محورهای مواصلاتی و مشخصا جاده‌ها و  راه‌های دسترسی در استان چندان  مساعد نیست و متأسفانه در این حوزه  ضعف‌های اساسی وجود دارد. 

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی با بیان اینکه تداوم روند پیگیری موضوع تکمیل پروژه «محور بجنورد - جنگل گلستان» و  نیز «ساماندهی وضعیت کمی و کیفی پروازها» می‌تواند به‌سرعت بخشیدن سازوکار رفع این مشکل کمک کند، اظهار کرد: پیگیری‌های غیر مستمر و متعاقبا اقدامات میدانی ناکافی و منقطع است و به منظور اصلاح مشکلات این محور تاکنون باعث شرمندگی مسئولان در برابر مطالبات بحق مردم شده است. 

براتی زاده گفت: قطعاً جلب رضایتمندی مردم از طریق ارائه خدمات شایسته حاصل می‌شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در موارد مقتضی از ظرفیت دستگاه قضایی و ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان در مسیر رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری بهره‌مند شوند. 

در ابتدای این دیدار مستوفیان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان شمالی گزارشی از روند سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری به‌منظور ایجاد اشتغال و به علاوه فرایند پیگیری‌های انجام شده در خصوص تکمیل پروژه محور بجنورد - جنگل گلستان ارائه کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011802337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha