مسابقات نوروزگاه آذربایجان شرقی دارای پیام جهانی است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: مسابقات نوروزگاه (جام نوروز) یک رویداد ورزشی و دارای پیام برای جهانیان درباره امنیت مثال‌زدنی کشورمان و جایگاه والای بانوان است.

به‌گزارش میراث‌آریا، مالک رحمتی امروز شنبه 18 فروردین 1403 در نشست با معاونان وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: نشان‌ دادن اقتدار و امنیت ایران و جایگاه و منزلت زنان ایرانی در کشور از اهداف پیش‌بینی‌ شده مسابقات نوروزگاه است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مسابقات نوروزگاه فرصت مغتنمی برای شکوفایی استعدادهای ورزشکاران استان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است، افزود: آذربایجان شرقی فرصت‌های پرشماری برای برجسته‌سازی در مسابقات نوروزگاه دارد که بهره‌گیری از آن نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و منسجم است‌.

او با تاکید بر اهمیت بعد فرهنگی این مسابقات بر مبنای فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی، اظهار کرد: مردم این خطه همواره فدایی ایران و پیشقدم صیانت از ایرانیت و اسلامیت بوده‌اند و با توجه به اینکه نوروزگاه، یک رویداد فرهنگی و ورزشی است باید متناسب با عنوان آن اقدامات لازم انجام شود.

رحمتی ادامه داد: این استان دارای مردمی تاریخ‌ساز، تمدن‌ساز، ورزش‌ دوست و قهرمان‌پرور است و از این توانمندی‌ها باید به طرز شایسته‌ای در مسابقات نوروزگاه استفاده شود.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: با توجه‌ به اینکه ظرفیت فرهنگی و ورزشی استان در حوزه بانوان چشمگیر است، باید هر ۲ بعد در برگزاری مسابقات نوروزگاه مدنظر قرار گیرد.

او اضافه کرد: مسابقات نوروزگاه، رویدادی ملی و بین‌المللی بوده و نیازمند حمایتی متناسب با آن از سوی سازمان‌های ملی و مرکزی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011802370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha