خدمات رسانی ۳۱ شهرداری و ۳۱ دهیاری خراسان رضوی در مسیر جاده‌های استان به زائران نوروزی

رئیس کمیته شهرداری‌ها و دهیاری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از خدمات رسانی ۳۱ شهرداری و ۳۱ دهیاری خراسان رضوی در مسیر جاده های استان به زائران نوروزی خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، مهدی برامکی با اعلام این خبر گفت: ۳۱ ایستگاه استقبال از بهار توسط دهیاری‌ها و ۳۱ ایستگاه توسط شهرداری‌ها در محورهای مواصلاتی در استان برای رفا حال مسافران برپا شده و در این ایستگاه‌ها دستگاه‌های خدمت رسان از جمله هلال احمر، آتش نشانی، پلیس راه، نیروی انتظامی و اورژانس حضور داشتند. 

رئیس کمیته شهرداری‌ها و دهیاری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ۳۰ ایستگاه خدمت‌رسانی به زائران و مسافران در اماکن تاریخی و پارک‌ها برپا و راه اندازی شده است

او تصریح کرد: نصب سیاه چادر توسط عشایر در مسیر تردد زائران به مشهد مقدس که در این سیاه چادرها بعد از افطار غذاهای بومی محلی منطقه و انواع چای و دمنوش محلی آماده پذیرایی شده است. 

برامکی یادآو ر شد: در مبادی ورودی شهرهای مواصلاتی استان زیبا سازی، گل آرایی، آماده‌سازی فضای سبز و نصب المان‌های نوروزی انجام شد. 

همچنین حجت خبیری نماینده کمیته شهرداری‌ها و دهیاری‌های در ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: روزانه با شهرداری‌ها و دهیاری‌های در مسیر جاده‌های استان از طریق این کمیته در رارتباط هستیم و به صورت روزانه روند خدمت‌رسانی به زائران و مسافران رصد می‌شود.

خدمات رسانی ۳۱ شهرداری و ۳۱ دهیاری خراسان رضوی در مسیر جاده‌های استان به زائران نوروزی

انتهای پیام/

کد خبر 1403011902405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha