راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری برای واگذاری زمین‌های ملی به طرح‌های گردشگری آمادگی دارد

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: این اداره‌کل برای واگذاری زمین‌های ملی در قالب کاربری گردشگری به سرمایه‌گذاران آمادگی دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، خدایار باقری روز چهارشنبه ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر تأکید کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی استان از زمین‌های مستعدی که در اختیاری دارد مطابق قانون به سرمایه‌گذاران در قالب کاربری گردشگری واگذار می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: این استان با توجه به موقعیت جغرافیایی، پتانسیل‌های زیادی در حوزه تقویت زیرساخت‌های گردشگری دارد.

او تصریح کرد: مکان‌های گردشگری طبیعی و خدادادی چهارمحال و بختیاری مانند تالاب چغاخور، سد چشمه زنه، پیرغار، گرداب بن، پل زمان‌خان و آبشارهای مختلف این استان را به مقصد اصلی برای مسافران و گردشگران تبدیل کرده است.

باقری یادآور شد: سرمایه‌گذاران می‌توانند با ساخت هتل، متل و اقامتگاه‌های چندمنظوره کمک ویژه و اقتصادی به چهارمحال و بختیاری داشته باشند زیرا در قالب همین طرح ویژه اقتصادی به اشتغال‌زایی و تقویت زیرساخت‌های گردشگری استان کمک خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012302642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha