۴۲ گروه راهداری در چهارمحال و بختیاری برای خدمت‌رسانی به مسافران ورودی آماده‌باش هستند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۴۲ گروه راهداری در نقاط مختلف استان برای خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران در آماده‌باش کامل قرار دارند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، روح‌الله غلامی روز چهارشنبه ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر تأکید کرد: ۴۵۰ راهدار و ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران ورودی به استان در تعطیلات عید فطر سامان‌دهی شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: به‌منظور فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای مسافران و گردشگران ورودی به چهارمحال و بختیاری گشت راهداری در جاده‌های استان مستقر است تا علاوه بر رصد وضعیت راه‌ها، در صورت نیاز به عملیات راهداری وارد عمل شوند.

او تصریح کرد: با توجه به افزایش حجم تردد و لزوم ایجاد بستر مناسب برای بهره‌مندی کاربران جاده‌ای و آمادگی کامل به‌منظور ارائه خدمات بهینه و مطلوب به مسافران و گردشگران در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی نظارت و بازرسی تشدید شده است.

غلامی یادآور شد: ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای چهارمحال و بختیاری برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در مقاصد مختلف درون‌استانی و برون‌استانی آمادگی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: رانندگان قبل از سفر نکات ایمنی را رعایت و از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012302643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha