کمیته تسهیل و رفع موانع پرداخت تسهیلات در سیستان و بلوچستان برگزار شد 

دبیر کمیته تسهیلات اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: جلسه تسهیل و رفع موانع پرداخت تسهیلات در سال جاری برگزار شد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، خدیجه براهویی ۲۹ فروردین ماه اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از اعتبارات این اداره کل به عاملیت بانک رفاه کارگران تعیین شده است، جلسه‌ای با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی استان، معاون اعتبارات بانک و تعدادی از متقاضیان دریافت وام از این بانک برگزار شد.  

دبیر کمیته تسهیلات اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: در ابتدای جلسه افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات از این بانک بودند موارد خود را مطرح کردند و راهکارهای قانونی به منظور رفع مشکل و تسریع در دریافت تسهیلات آنها نیز ارائه شد.  

به گفته او، این جلسه در راستای تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ بودجه سال ۱۴۰۱ برگزار شد تا متقاضیان بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن با اخذ تسهیلاتی که از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به بانک عامل رفاه معرفی شده‌اند نسبت به راه‌اندازی، فعال‌سازی و تجهیز تاسیسات گردشگری خود بر اساس موافقت‌نامه اصولی صادره و طرح ارائه شده اقدام کنند.  

براهویی تصریح کرد: تمامی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که تمایل دارند در حوزه‌های گردشگری استان سرمایه گذاری کنند می‌توانند با مراجعه به این اداره کل درخواست خود را ثبت کنند و تمامی همکاری های لازم با این افراد را خواهیم داشت چرا که معتقدیم سیستان و بلوچستان علیرغم گستردگی و میزبانی بسیار زیاد از گردشگران داخلی و خارجی باز هم به لحاظ زیرساخت و تاسیسات گردشگری نیازمند تقویت است

انتهای پیام/

کد خبر 1403013003068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha