۱۵ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در کرمانشاه بررسی شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از بررسی ۱۵ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در استان خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز شنبه ۱ اردیبهشت‌ماه در دومین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان اظهار کرد: در این جلسه ۱۵ پرونده با عناوین هتل آپارتمان، مجتمع گردشگری، واحد پذیرایی، هتل، محوطه گردشگری، واحد پذیرایی بین‌راهی و اقامتگاه بوم‌گردی برای صدور موافقت اصولی مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: این طرح‌ها مربوط به شهرستان‌های ثلاث باباجانی، پاوه، کرمانشاه هرسین و صحنه هستند.
 او گفت:حجم سرمایه گذاری این طرح‌ها  ۳۴۴ میلیارد تومان است که با اجرایی شدن می‌توانند برای ۱۳۹ نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد کنند.

فرمانی ضمن تأکید بر دقت و بررسی دقیق پرونده‌های سرمایه‌گذاری در جلسات تصریح کرد:در خلال هر جلسه برخی پرونده‌های قبلی نیز که تعیین تکلیف نشده بررسی می‌شوند تا این مسیر کاملا بروز رسانی شود و دیگر شاهد وجود پرونده‌های بلاتکلیف نباشیم. 

او تاکید کرد: تسریع در فرایند بررسی پرونده‌های سرمایه‌گذاری و صدور موافقت اصولی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود و جلسات در کمترین بازه زمانی و منظم برگزار شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: خوشبختانه استان کرمانشاه به مقصد گردشگری تبدیل شده است و سرمایه‌گذاران متعددی برای فعالیت در این زمینه اعلام حضور می‌کنند.

فرمانی در خاتمه اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری نیاز امروز استان کرمانشاه است و در این مسیر همه توان خود را برای جذب سرمایه‌گذاران به ویژه برای احداث پروژه‌های پیشران به کار می‌گیریم.

در پایان جلسه از تعداد ۱۵ طرح مطروحه با ۸ طرح موافقت و ۷ طرح نیز جهت اخذ استعلامات و بررسی بیشتر به جلسه بعد موکول گردید.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020100062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha