تعامل شهرداری و میراث فرهنگی یزد به‌منظور توسعه پایدار گردشگری

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد گفت: با همدلی و هم‌افزایی شهرداری و میراث فرهنگی توسعه پایدار گردشگری شهر میراث جهانی یزد، افزایش میابد.

به ‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، عصر روز گذشته یکم اردیبهشت‌ماه در نشست کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد که مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان حضور داشت، بی‌بی فاطمه حقیرالسادات رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد خواهان برگزاری شب‌های فرهنگی یزد در موزه تهران شد.

او افزود: در حوزه خواهر خوانده‌ها نیز اداره کل میراث فرهنگی برای همکاری با هدف بهبود ارتباط خواهرخوانده ها، اعلام آمادگی کرد.

حقیرالسادات ادامه داد: یزد به‌عنوان یکی از مقاصد اصلی کشور و تنها شهر میراث جهانی ایران، اهمیت بسیاری دارد و باید به ظرفیت گردشگری داخلی آن نیز توسط ارگان‌های مربوطه توجه شود.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد: همچنین در این جلسه همکاری میراث‌فرهنگی و شهرداری در خصوص ساماندهی فاضلاب بافت تاریخی نیز مطرح شد تا با این اقدام بافت تاریخی از خطرهای احتمالی حفظ گردد.

او در پایان گفت: خلاقیت و نوآوری در حوزه گردشگری شهری و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان با مشارکت نهادها و حمایت از بخش خصوصی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020200103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha