میراث‌ فرهنگی در اصفهان هیچ‌گاه در بن‌بست نبوده است/ توسعه شهری و حفاظت از میراث‌فرهنگی توأمان امکان‌پذیر است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در دیدار با شهردار اصفهان تأکید کرد میراث ‌فرهنگی در اصفهان هیچ‌گاه در بن‌بست نبوده و باخرد جمعی می‌توان از هویت این شهر تاریخی حفاظت کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، عصر روز گذشته چهارم اردیبهشت ماه، امیرکرم‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور جمعی از مدیران اداره‌کل و شهرداری همراه بود، امید کرم‌زاده با ایراد سخنانی تأکید کرد: خوشبختانه امروز شاهدیم که همکاری‌های شهرداری و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در خصوص حفاظت از میراث ‌فرهنگی اصفهان در سطح مطلوبی قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان ادامه داد: معتقدم میراث‌فرهنگی اصفهان هیچ‌گاه در بن‌بست قرار ندارد و همواره می‌توانیم باخرد جمعی از هویت این شهر تاریخی در کنار توسعه متوازن شهری حفاظت کنیم.

او افزود: باید بکوشیم تا مردم را درزمینه لزوم حفاظت از میراث‌فرهنگی به مرز آگاهی برسانیم و به آن‌ها آموزش بدهیم که باید برای حفاظت از هویت خود بهای لازم را می‌پردازند و دولت نیز آماده هرگونه همکاری با آنان در این زمینه است.

کرم‌زاده خاطرنشان کرد: در استان اصفهان ۱۱۴ شهر وجود دارد و خوشحالم که در روزهای ابتدایی کاری خود شهردار اصفهان را ملاقات کردم و در ادامه حتماً به دیدار سایر شهرداران محترم را در دستور کار خود قرار می‌دهیم.

در ادامه این نشست علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان نیز با ایراد سخنانی اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که امروز شاهد حضور مدیری جوان و پرتوان در اصفهان هستیم، لذا آماده تداوم همکاری‌های فی‌مابین در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هستیم.

شهردار اصفهان همچنین تصریح کرد: امروز پیش از هر زمان دیگر به این نکته وقوف داریم که گردشگری راه‌کار مطمئنی برای برون‌رفت اصفهان از بحران‌هایی همچون خشک‌سالی است، لذا امیدواریم تا همکاری‌های دوجانبه در دوران مدیریت آقای امیر کرم‌زاده بیش از گذشته ادامه یابد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020500251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha