پیشرفت صنعت گردشگری سیستان و بلوچستان با مشارکت مردم و بخش خصوصی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از الزامات پیشرفت و توسعه صنعت گردشگری در سیستان و بلوچستان مشارکت عمومی مردم، دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی محمدهادی طهرانی‌مقدم ۷ اردیبهشت ماه در دیدار با مدیر گروه هتل‌های جهانگردی جنوب شرق اظهار کرد: سیستان وبلوچستان به لحاظ جاذبه های طبیعی و گردشگری بسیار بکر و غنی است و در تمام فصول تعداد زیادی گردشگر و مسافر داخلی و خارجی را میزبانی می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: با توجه به همین ظرفیت ها و گردشگر پذیر بودن استان هر چقدر در تاسیسات مرتبط با این حوزه و اقامتی سرمایه‌گذاری شود باز هم مقرون به صرفه برای بخش خصوصی و مورد نیاز و مطالبه گردشگران است.

او تاکید کرد: توسعه صنعت گردشگری و توریسم تنها با مشارکت عمومی مردم، پای کار آمدن همه دستگاه‌های اجرایی و سرمایه گذاران بخش خصوصی محقق خواهد شد.

طهرانی‌مقدم ادامه داد: اقدام گروه هتل های جهانگردی در فعال سازی مهمانسرای میل ۷۲ در نقطه مرزی ایران و پاکستان بسیار ارزشمند است چرا که میرجاوه دروازه شرقی ورود گردشگران و خاصتا زایران پاکستانی حضرت اباعبدالله علیه السلام است که منبعد می توانند در بدو ورود با اقامت در این مهمانسرا شاهد میزبانی مردم خونگرم سیستان وبلوچستان باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان خاطر نشان کرد: اجرای مرحله دوم توسعه و تجهیز این مهمانسرا در آینده‌ای نزدیک جزو مطالبات ما است که امیدواریم با همکاری مدیران مرکز به زودی محقق شده و این مهمانسرا با افزایش ظرفیت اقامت و پذیرایی خدمات شایسته و ارزنده ای را در سیستان‌ و بلوچستان ارایه نماید.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020800347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha