نشست هم‌اندیشی مربیان صنایع‌دستی هیرمند سیستان و بلوچستان برگزار شد 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هیرمند از برگزاری جلسه هم‌اندیشی مربیان آموزشی با روسای مرکز فنی و حرفه‌ای و میراث‌فرهنگی شهرستان روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت خبر داد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، مهدی پودینه بیان کرد: به منظور هم‌افزایی و تقویت برنامه‌های آموزشی در شهرستان و همفکری در ارتقای سطح کیفی و کمی دوره‌های آموزشی جلسه‌ای مشترک با حضور مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای و مربیان آموزشی شهرستان در اداره میراث‌فرهنگی برگزار شد.  

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هیرمند افزود: در این جلسه مطالبی پیرامون افزایش بهره‌وری آموزشی، نحوه برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقای سطح علمی و عملی مربیان بحث و تبادل نظر انجام و تصمیمات لازم گرفته شد.  

به گفته پودینه واحد، تشریح کلاس‌های آموزشی تحت نظارت و مدیریت فنی و حرفه‌ای، تبیین ساز و کار برگزاری کلاس‌های مشترک و استفاده از مربیان جزو مواردی بود که توسط مدیر فنی و حرفه‌ای شهرستان مطرح شد.  

او ادامه داد: مربیان آموزشی حاضر در این جلسه نیز دغدغه‌ها و موارد خود را با مدیران دو اداره میراث‌فرهنگی و مرکز فنی و حرفه‌ای در میان گذاشته و پاسخ‌های لازم را دریافت کردند.  

همچنین در پایان جلسه نیز از دهمرده برای مشارکت در ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021900993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha