بازدید مدیرکل میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان از بناهای تاریخی میرجاوه 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان در سفری یک‌روزه به منطقه میرجاوه از ابنیه تاریخی این شهرستان بازدید کرد. 

 به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، محمدهادی طهرانی‌مقدم ۷ اردیبهشت‌ماه در سفر به شهرستان مرزی میرجاوه از بناهای تاریخی و نقاط گردشگری این منطقه مرزی بازدید کرد. 

افتتاح مهمانسرای جهانگردی میل ۷۲ در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان و دیدار و گفت‌وگو با مسیول گروه هتل‌های جهانگردی جنوب‌شرق جزو اولین برنامه‌ سفر او بود. 

طهرانی‌مقدم در ادامه بازدیدی از پایگاه اطلاع‌رسانی گردشگری مستقر در پایانه مرزی میرجاوه داشت و نحوه خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران کشور پاکستان را مورد ارزیابی قرار داد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان همچنین با حضور در بناهای تاریخی شهربانی قدیم، گمرک قدیم و ساختمان پست این شهرستان آخرین وضعیت رسیدگی، مرمت و بهسازی آنها را به صورت میدانی مورد ارزیابی قرار داده و دستورات لازم را صادر کرد. 

طهرانی‌مقدم با حضور در اداره میراث‌فرهنگی میرجاوه با شماری از مردم و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی این شهرستان نیز دیدارهای چهره به چهره انجام داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020800352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha