پلمب یک اقامتگاه بوم‌گردی غیرمجاز در شهرستان شیروان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شیروان، از شناسایی و پلمب یک واحد بوم‌گردی به‌دلیل عدم مجوز بهره‌برداری در شهرک گلیان این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، حمید رازقی روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در این‌باره گفت: پس از اخطارهای متعدد درخصوص اخذ مجوز بهره‌برداری و فعالیت غیرقانونی، این اقامتگاه بوم‌گردی تا اطلاع ثانوی پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ جلوگیری شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شیروان با بیان اینکه نظارت از تاسیسات گردشگری و واحدهای پذیرایی شهرستان به‌طور مستمر انجام می‌شود، بیان کرد: با استمرار این نظارت‌ها و برای ارتقای کیفیت خدمات گردشگری، قطعاً با موارد تخلف در واحدها برابر قانون برخورد خواهد شد.
رازقی با اشاره به اینکه متقاضیان فعالیت رسمی و قانونی در مراکز اقامتی، باید با مراجعه به مراکز ذی‌ربط مجوزهای لازم را اخذ کنند، ادامه داد: از همشهریان درخواست داریم در صورت حضور مهمان یا مسافر در شهرستان، ضمن هدایت و راهنمایی آنان به مراکز اقامتی رسمی از قبیل هتل‌ها، مهمانپذیرها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی، هر گونه تخلف را در صورت مشاهده به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شیروان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021300719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha