اعلام فراخوان طراحی المان تاریخی در رشته آبگینه در آذربایجان غربی

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از اعلام فراحوان طراحی المان تاریخی در رشته آبگینه خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، محمدرضا طنابی با اعلام این مطلب اظهار کرد: هدف از این فراخوان معرفی آثار تاریخی و فرهنگی استان با اولویت ثبت جهانی از طریق تولید صنایع‌دستی است که همه هنرمندان و صنعتگران می‌توانند در آن شرکت کنند.

 معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند نمونه آثار نمادین در رشته آبگینه(شیشه)، سفال و سرامیک را تا ۳۰ خرداد سال جاری به معاونت صنایع‌دستی این اداره‌کل واقع در مدرسه هدایت واقع در خیابان امام، کوچه امیرنظمی تحویل دهند.

او ادامه داد: آثار ارسالی توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و در پایان جوایز نفیسی به نفرات برتر اهدا و نیز قرارداد تولید با آنها بسته خواهد شد.

طنابی گفت: طراحی و اجرای اثر روی شیشه، سرامیک و سفال با ابعاد مناسب، توجه به جزئیات و گویایی اثر به همراه درج مشخصات به دو زبان فارسی و انگلیسی، بسته‌بندی مناسب و قیمت تمام شده مناسب از جمله مشخصات اثر برای شرکت در این جشنواره هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022201183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha