تحول در صنعت گردشگری سیستان و بلوچستان با اجرای پروژه های شاخص  

سرپرست اداره مراکز و خدمات گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان اجرای پروژه‌های شاخص را بهترین محرک برای پیشرفت و تحول صنعت گردشگری در استان عنوان کرد.  

به گزارش میراث آریا، حمیدرضا کمالی ۲۵ اردیبهشت‌ماه در حاشیه بازدید از روند اجرایی یک پروژه گردشگری در شهرستان زاهدان گفت: پروژه‌های گردشگری در استان می‌تواند پیشران و بهترین محرک برای رشد و پیشرفت صنعت گردشگری در استان باشد و ما نیز از این امر حمایت می‌کنیم.  

او افزود: افتتاح و بهره‌برداری از پروژه ای که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارد، جزو اولویت‌های این اداره کل است تا بتوان خدمات‌رسانی‌های بهتر و بیشتری به مردم استان داشته باشیم که البته برای پیشرفت دیگر پروژه‌های با درصد پایین‌تر نیز پیگیری‌های لازم تا حصول نتیجه انجام می‌شود.  

به گفته کمالی، شیوع بیماری کرونا در سال‌های گذشته صنعت گردشگری استان را با چالش جدی مواجه و فعالان این حوزه را متضرر کرد اما در یک سال اخیر با پیگیری‌های انجام شده و سلسله جلساتی که در سطوح کلان ملی و استانی برگزار شده درحال بازگشت به دوران قبل هستیم که این امر با مشارکت مردم و بخش خصوصی در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده، قابل تحقق و دست یافتنی است.  

بر اساس تحلیل و پایش‌های انجام شده پیش‌بینی می‌شود تا در سال‌های پیش رو با حجم قابل توجهی از ورود گردشگران داخلی و خارجی مواجه شویم و با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان در نوروز امسال به عنوان پدیده گردشگری معرفی شد در تقویت این امر نیز تاثیر به سزایی دارد.

تحول در صنعت گردشگری سیستان و بلوچستان با اجرای پروژه های شاخص  

انتهای پیام/

کد خبر 1403022601474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha