به گزارش ميراث آريا(CHTN)، اين نمايشگاه که شامل 80 پوستر از 79 هنرمند طراح پوستر و گرافيک است، کار خود را با هدف شناسايي و معرفي قابليت‌ها و استعدادهاي هنرمندان جوان و خلاق در اين عرصه، توسعه و ترويج هنر مقاونت در گرافيک، ايجاد زمينه آشنايي عموم مردم يا تجلي تصويري و بيان هنري فرهنگ مقاومت به‌عنوان يک ارزش، آرمان و باور ملي و حماسي و ايجاد بستر و فضايي جهت حضور و مشارکت همزمان اساتيد صاحب‌نام در عرصه گرافيک و پوستر، در کنار نسل جوان در آفريدن آثاري با مضمون مقاومت و پايداري، آغاز خواهد کرد.

براساس اين گزارش، اين نمايشگاه باهمکاري فرهنگسراي پايداري، به‌طور همزمان در موزه هنرهاي ديني امام‌علي(ع) نيز گشايش خواهد يافت.

در پايان نمايشگاه، همزمان با مراسم اختتاميه و معرفي و اهداي جوايز برگزيدگان اين نمايشگاه، مجموعه پوسترهاي برگزيده، به‌عنوان مجموعه‌اي قابل اعتنا و مرجع در تجلي بصري و زيبايي شناسانه، انديشه و مفهوم پايداري و نيز مجموعه مقالات ارائه شده در بخش پژوهشي اين نمايشگاه، در راستاي تقويت مباني نظري فرهنگ مقاومت، انتشار مي‌يابد.

لازم به ذکر است؛ اين نمايشگاه روز يکشنبه، اول مهرماه، رأس ساعت 18، افتتاح مي‌شود و تا سوم آبان‌ماه پذيراي عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

M/

انتهای پیام/

کد خبر 1386063140